Jak to funguje

Kde řidiči chybují při silničních kontrolách

Mnoho řidičů se ke svým činům častokrát doznává samo, aniž by hlídka strážníků, policie nebo celní správy měla jakýkoliv důkaz. Například na otázku policisty: Víte, čeho jste se dopustil/a? Řidič často odpoví: Ano, vím, volala mi žena, byl to důležitý hovor, musel jsem to vyřídit. Poté policie nemusí cokoliv dokazovat, protože bohatě postačí Vaše doznání. Následuje bloková pokuta, body a nikdo Vám již nemůže pomoci. Případy nejsou řádně prošetřeny a řidiči se tak mnohdy okrádají o svá základní práva. Abyste již nikdy nedostali pokutu ani bod, podívejte se, jak to vlastně funguje a co máte dělat v případě zastavení hlídkou či obdržení výzvy od správního orgánu.

Je to jednodušší, než si myslíte

Nejdůležitější je, aby vše bylo jednoduché. Zastaví vás policie, sdělíte ji, že chcete přestupek projednat ve správním řízení, nic na místě neplatíte, nic nepodepisujete. Jakmile Vám přijde výzva ke správnímu řízení, jen ji předáte nám a o zbytek se postaráme my. Ve správním řízení vás zastoupíme a přestupek, z jehož spáchání jste obviněn/á, obhájíme. Na základě dosavadní praxe uvádíme, že naše úspěšnost je minimálně 98 %. Pokud nebude v našich silách vás obhájit, pokutu zaplatíme v plné výši my bez jakékoliv spoluúčasti. Naší hlavní náplní práce je ovšem všechny případy vyhrát, čili se o své body nemusíte obávat. Do pojištění spadají pouze bodované přestupky. Z nebodovaných přestupků řešíme v rámci pojištění pouze parkování.

Zastavila Vás hlídka? Držte se vždy šesti řidičových přikázání

  1. Vždy s přestupkem nesouhlaste.
  2. Vždy požádejte o oznámení přestupku do správního řízení.
  3. Nikdy nepodepisujte cokoliv.
  4. Nikdy neplaťte na místě pokutu.
  5. Z místa přestupku odjeďte.
  6. Jakmile Vám přijde předvolání ke správnímu řízení, pouze jej předáte nám a o vše ostatní se postaráme my.

Postup neplatí pro všechny nebodované přestupky, na které se naše pojištění nevztahuje, vyjma parkování.

Přišlo Vám předvolání ke správnímu řízení a jste náš klient?

Nelamte si hlavu a nestresujte se, jste přeci náš klient a naši klienti jsou vždy OK. Naskenujte dokument do počítače a zašlete jej na náš email info@jaknapokuty.cz. Jakmile to bude potřeba, k případu Vám vystavíme plnou moc, kterou Vám zašleme na Váš email. Plnou moc stačí vytisknout, podepsat, naskenovat a zaslat nám ji opět naskenovanou emailem zpět. Od té chvíle se o Váš případ staráme my. Jakmile bude případ vyřešen, vyrozumíme Vás. Počítejte, že správní řízení trvá zpravidla minimálně dva měsíce. V některých případech může trvat i déle. Nezapomeňte, že povinností klienta je vždy zaslat jakýkoliv obdržený dokument od správního orgánu a to ve lhůtě nejdéle tří dnů od jeho převzetí.

Přišlo Vám předvolání ke správnímu řízení a nejste náš klient?

Je nejvyšší čas stát se naším klientem a být také OK. Nejprve si uzavřete pojištění právní ochrany proti pokutám a bodovému systému, vyberte si v sekci objednávka jeden z nabízených tarifů a odešlete objednávku. Předvolání nám naskenujte a zašlete na náš email info@jaknapokuty.cz ke konzultaci. Obratem Vám dáme vědět, jaká je v daném případu výše příplatku dle jeho závažnosti (od 10.000 Kč do 40.000 Kč). Pokud s příplatkem budete souhlasit, zašleme Vám výzvu k úhradě příplatku, který se hradí na jiné číslo účtu pod stejným variabilním symbolem. Následně Vám v případě potřeby vystavíme plnou moc a případ za Vás ihned převezmeme. Počítejte, že správní řízení trvá zpravidla minimálně dva měsíce. V některých případech může trvat i déle. Základem úspěchu je Váš případ předat k nám v první fázi, tedy nepodnikat samostatně nikde žádné kroky, podání vysvětlení, odvolání apod. Vše uděláme pohodlně a kvalifikovaně za Vás.

Nonstop help linka pro stávající klienty v nouzi na cestách

Dostanete-li se na cestách do jakýchkoliv problémů, třeba hrubosti ze strany policejní hlídky, poučování o nesmyslných zákonech, špatných postupech nebo budete kráceni na Vašich právech, ihned volejte na naší nonstop help linku +420 732 734 433, kde vám ihned poradíme, jak nejlépe na místě postupovat a v případě potřeby vám na místo pošleme také pomoc. Linka slouží zároveň jako infolinka pro širokou veřejnost a to v pracovní dny od 9 do 17 hodin. V mimo pracovní době slouží tato linka výhradně jako help linka pro stávající klienty Jaknapokuty.cz. Dotazy a žádosti o telefonickou právní pomoc nepojištěných osob nejsou zpravidla vyřizovány. Volající může být požádán o sdělení jména a příjmení, čísla pojistky nebo telefonního čísla, které uvedl v registraci. Operátor má právo ověřit platnost pojištění. Potřebuje-li osoba okamžitou právní pomoc, je možné s operátorem help linky objednat pojištění a následně bude právní pomoc i nepojištěnému volajícímu ze strany help linky neprodleně poskytnuta. V rámci zkvalitňování poskytovaných služeb mohou být hovory na naší centrále monitorovány.