12 bodů

Přišla Vám výzva k odevzdání řidičského průkazu z důvodu dosažení 12 bodů? Nezoufejte, máte přeci nás. Rádi Vám pomůžeme a Váš řidičský průkaz zachráníme. Podívejte se, jak na to.

Jsem klient jaknapokuty.cz, co mám dělat?

Pokud jste již náš klient a dosáhl/a jste 12 bodů v době platnosti Vašeho pojištění, pak můžete být naprosto v klidu. Stačí nám naskenovat a zaslat výzvu k odevzdání řidičského průkazu a k tomu výpis z evidenční karty řidiče. Výpis získáte na kterémkoliv kontaktním místě Czechpoint. Po obdržení dokumentů Vám zašleme plnou moc a případ za Vás převezmeme. Všechny přidělené body důkladně prověříme a námitkami napadneme. Sami nikde nemusíte chodit jednat ani nikde odevzdávat svůj řidičský průkaz. Řízení proti Vaší osobě se do přezkoumání všech přidělených bodů automaticky pozastavuje. Jakmile bude v případu nějaký posun, budeme Vás kontaktovat na Váš email. Nezapomeňte, že Výzvu k odevzdání řidičského průkazu nám musíte odevzdat nejdéle do pěti dnů od jejího obdržení, neboť pouze do této doby je přípustné podání námitek.

Dosáhl/a jsem 12 bodů v době, kdy jsem nebyl ještě klientem jaknapokuty.cz, co mám dělat?

Nezoufejte, také Vám rádi pomůžeme. Nejprve je důležité případ prověřit a říci, zda Vás zastoupíme či nikoliv. Proto jako první naskenujte Výzvu k odevzdání řidičského průkazu a výpis z evidenční karty řidiče (získáte na kterékoliv pobočce České pošty – služba Czechpoint), oba dva dokumenty nám zašlete na email: info@jaknapokuty.cz. Zpět Vám pošleme stanovisko, zda případ převezmeme či nikoliv. Pokud rozhodneme, že Vás budeme zastupovat, je nutné, abyste se stali klientem jaknapokuty.cz. Čili vyplníte objednávku a vyberete si jeden z nabízených tarifů, dle toho, co který Vám více vyhovuje. Následně odešlete objednávku. Ihned Vám přijde potvrzení objednávky na email s výzvou k platbě a platebními instrukcemi dle zvoleného tarifu. Následně Vám zašleme výzvu k úhradě příplatku za přezkum vybodování, který činí 20.000 Kč. Příplatek se hradí pod stejným variabilním symbolem, avšak na jiné číslo účtu. Jakmile platbu přijmeme, zašleme Vám plnou moc, kterou stačí vytisknout, podepsat, naskenovat a zaslat nám ji zpět. Od té chvíle Vás v případu plně kvalifikovaně zastoupíme a uděláme maximum pro Vaši obhajobu. Jakmile bude v případu nějaký posun, vyrozumíme Vás emailem či písemně poštou. Úspěch v případu přezkumu vybodování je 50 na 50, tedy buď se chyby dopustil policejní nebo správní orgán a my chybu odhalíme, tedy námitky budou důvodné, nebo budou námitky zcela neodůvodněné, neboť ve Vašem případu nebude žádná chyba policejním ani správním orgánem učiněna. Z naší dosavadní praxe však vyplývá, že řidičům vždy umažeme minimálně 1 bod.

Nezapomeňte

V obou případech je důležité, aby klienti zasílali Výzvu k odevzdání ŘP ihned, jak si je převezmou z pošty a to nejdéle do pěti dnů. Pokud si klient nejprve na případ vezme svého právníka nebo kamaráda či zkusí případ řešit sám po své ose a správní orgán rozhodne v jeho neprospěch, takový případ je většinou plný chyb a můžeme ho z naší strany odmítnout dále zastupovat. Děkujeme za pochopení.

Pojistěte se a ušetřete 20 000 Kč

Doporučujeme všem řidičům, aby se pojistili dříve, než se vybodují. V případě, že budete našimi klienty a náhodou dosáhnete počtu 12 bodů, zastoupíme Vás ve věci přezkumu všech udělených pokut zdarma. Ušetříte tak 20 000 Kč oproti řidičům, kteří nás kontaktují až v době, kdy již dosáhli 12 bodů a chtěli by se stát našimi klienty.